My Beloved Follower

Sila tgalkan link anda supaya saiya dpat terjah anda semula...

Wednesday 7 September 2011

haloo...halooo....halololo.....

salam everyone....i think agak lama gak ndak update...besa lah kan raya...but is not are reason why i have take a long time to update my blog....all this happen coz my brother la....adakah patut dy pi hide plug cash laptop.....skit ati aq bila pkir blik bha.....dy ingat dy sak ka maw guna ....bla..bla..bla....aq emag respect dy as a my brother but dy never respect me as a sister....i still patient with dy bha ....it's really make me sad.....but i'am patient coz abangQ baituhh.....i'am really mad with them.....when i think back this is my fault.....but everyone make one more mistake kan....same with me...Aq always think i'am always right but no....i'am so sorry ......as a human i'am can feel tak puas hati ngam owang len kan....lumrah manusia....tak leh slah kan owng len ....qt pun kena cermin dri dlu kan....as a brother u guys have mengalah ngan y muda ....i know may hurt other's heart n feeling...i'am so sorry...whatever is i love u all ..really2x love u guys.....but can u all promise don't break my heart again...i know  aq xkan lama lagi together with u all after this insyaallah coz maybe i continue my study ...hope4ly...doa2x kan ye....moga2x aq dpat smbung belajar and aQ maw kehidupan qt...oh my god, i have a bad new...my friends passaway today hope4ly roh'y dicucuri rahmat amin....aq rasa serba salah selama ni aq selalu skit kan ati dy..law pun perkara tu da lama jgak....aq taw pun dri abang dy...dy call aq..tapi time dy call aq tu aq wat cam tak endah sak...tapi bila dy sms aq bru taw npa dy call aq...when think again i'am really make a may hurt other's heart and feeling........(Aq taw blog Q ni bnyk kurang ba tpi tima sak la yaaa!!!)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...